Доставка та оплата
ОПЛАТА
1. ОПЛАТА БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ НА САЙТІ. Ви можете здійснити оплату на сайті будь-якою карткою Visa, MasterCard чи Приват24 через сертифіковану платіжну систему LiqPay (від ПриватБанку). Оплата без комісій та переплат!
2. ОПЛАТА ГОТІВКОЮ ПРИ ОТРИМАННІ. Ви можете здійснити оплату готівкою при отриманні замовлення у будь-якому відділенні Нової Пошти.
ДОСТАВКА
Доставка замовлень здійснюється через компанію «Нова пошта» до будь-якого відділення по всій Україні. Термін доставки 1-3 дні після отримання замовлення. Список відділень для отримання замовлення можна переглянути тут > список відділень
Вартість доставки:
- Безкоштовна доставка - на усі замовлення вартістю від 800 грн!
- Замовлення до 800 грн. - вартість доставки до відділення Нова пошта від 50 до 70 грн. (вартість доставки розраховується автоматично при оформленні замовлення на сайті Soro4ka)
Можлива адресна доставка Вам в руки по Україні. Вартість кур'єрської доставки - 70 грн. Термін доставки 1-3 дні. Для замовлення адресної доставки, зв'яжіться за тел. 097 987 80 85.
ЗАМІНА ТОВАРУ / ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Ми сподіваємося, що Ви будете задоволені вибором сорочок в інтернет-магазині soro4ka.com.ua.
Ми розуміємо, що підбір розміру сорочки через інтернет-магазин може бути не завжди вдалим, саме тому ми зробили повернення максимально простим та швидким для Вас. Ви можете повернути товар протягом 14 днів після отримання.
Якщо Ви хочете зробити заміну товару чи повернути кошти, просто зверніться ☎ 097 987 80 85, і ми Вам допоможемо! Детальніше про спосіб заміну товару та повернення коштів читайте нижче.
1. СПОСІБ ЗАМІНИ / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Для здійснення заміни товару / повернення коштів Вам необхідно виконати обов'язкові умови та відправити посилку за адресою: відділення Нової пошти №11 (м. Львів, вул. Городоцька, 120) на ім'я Озарко Олег Петрович, тел. 097 987 80 85. Пересилка повинна бути оплачена покупцем. Якщо ви надішлете накладним платежем, ми не зможемо її отримати, такі посилки будуть надіслані назад.
Обов'язкові умови для повернення / заміну:
1. Товарний чек та заповнена заява на повернення (на зворотній стороні товарного чеку);
2. Товар в упаковці, невживаний, в товарному вигляді, зі всіма етикетками;
Після отримання посилки, ми одразу зробимо заміну товару!
Увага! Якщо Ви надішлете товар, який не відповідає зазначеним вище обов'язковим умовам повернення, ми будемо змушені надіслати цей товар назад, а витрати на пересилку оплачуєте Ви.
2. СПОСІБ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Зверніться, будь ласка, за тел. 097 987 80 85. Менеджер узгодить з Вам зручний для Вас спосіб повернення коштів. Кошти будуть повернені протягом 5-ти днів з моменту отримання товару з усіма обов’язковими документами. Кошти ми зможемо повернути на банківський рахунок, який вказаний у заяві на повернення (зворотня сторона товарного чеку).
Якщо у Вас виникли запитання, зверніться, будь ласка, в службу підтримки клієнтів ☎ 097 987 80 85 і ми допоможемо Вам!
Дякуємо, що Ви обрали інтернет-магазин Soro4ka!
НАШІ ПЕРЕВАГИ:
Вигідно
Низькі ціни та швидка доставка по всій Україні (1-3 дні)
Безкоштовна доставка по Україні на всі замовлення від 800 грн.
Безпроблемне повернення / заміна товару
100% гарантія повернення коштів
Зручно
Зручні фільтри для підбору
Оплата при отриманні
Допомагаємо підібрати сорочку
Безпечно
Ви можете здійснити оплату карткою на сайті без комісій. Ми гарантуємо безпечність платежів за допомогою банківської картки. Процес оплати проходить на сервері платіжної системи, саме там Ви вводите Ваше ім'я, номер картки, строк її дії. Сервер LiqPay перевіряє Ваші дані, а також дані компанії Soro4ka: проводить ідентифікацію наявності прав на здійснення платіжних операцій в інтернеті. Вся інформація є конфіденційною!